UŞAK ULUBEY İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Mesleki ve Teknik And. Lisesi ile Atatürk Mes. ve Tek. Eğt. Merkezi´nin Dikkatine

Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü Bütçe Biriminin göndermiş olduğu e-posta aşağıdadır. İş ve işlemlerin söz konusu e-posta doğrultusunda yapılması gerekmektedir.

 

 

 

 

·         2016 yılı hizmet alımı verilen okulların KASIM-ARALIK hizmet alımı ödenekleri ikisi birden 12-16 aralık tarihleri arasında hesaplardaolacaktır. Kullanılmayan ödenekler geri çekilecektir.

·         Bütçe birimimizle iletişim kurmanız gerektiğinde mail(mtegm-butçe@meb.gov.tr) yolunu kullanmanız en hızlı yol olacaktır. Mailleriniz hızlıca cevaplanmaktadır. Telefon yoğunluğundan dolayı telefonla çok az okul bize ulaşabilmektedir. Göndereceğiniz mailleri okulunuzun resmi “meb.k12.tr” uzantılı mailinden gönderiniz. Kurumsal olmayan adreslerden gelen mailler dikkate alınmayacaktır. Gerekli ise okul maili ile ilgili sorunları(mailin açılmaması, şifre kaybı, database sorunu vb..) il milli eğitim müdürlüğü ile görüşerek giderilmesini sağlayınız.

·         Bütçe işlemleri ile ilgili gelişmeler, önemli duyurular ve gelecekte yapılmasını isteyecebileceğimiz diğer iş - işlemlerle ilgili bilgiler kurumsal “meb.k12.tr” uzantılı maillerinize gönderilecektir.

·         03.4 Görev Giderleri ödeneklerinin Ödenek Takip Modülü yerine resmi yazışma ile istenilmesi, mahkeme kararı, icra belgesi v.b. ilgili evrakların eklenmesi 06.05.2016 tarih ve 5092173 sayılı yazımız ile duyurulmuştur.

·         SGK ile ilgili tüm işlemleri & ödemeleri zamanında ve ödenek olup olmadığına bakılmaksızın gerekirse ödenek üstü olarak yapınız.(mahkeme giderleri ve cezalar hariç..)

·         2016 yılı ek ücret ve huzur hakkı talepleri yazı ile duyurulacak ve talepler okul uygulamalarından toplanacaktır. Mebbis ödenek modülüne talep girmeyiniz.

 

·         fatih projesi kapsamında ttvpn erişim sözleşmesi imzalayan ve bu sözleşme kapsamında okul adına türk telekom tarafından düzenlenen ve ödenmeyen vpn internet erişim faturaları için mebbis ödenek takip modülü üzerinden fatura işlemleri - fatih projesi ttvpnödemesi bölümünden öncelikle abonelik tanımlaması yaparak (13.01.33.62-09.8.8.00-1-06.2 harcama kaleminden) ödenek talep edilmesi gerekmektedir. Ödenek talepleri menüsü 6.2 kaleminden yapılan talepler yanlıştır, fatura işlemleri menüsü altında talep edilecektir. ödenmeyen vpn faturaların en kısa sürede mebbis´e girilmesi beklenmektedir.

 

·         Elektrik, su, yakıt-yakacak ödenekleri,  12-16 aralık tarihleri arasında hesaplardaolacaktır.

 

·         Mebbis ödenek modülü üzerinden her ay elektrik, su, doğalgaz, telefon ve internet faturaları talep edilmelidir. Sisteme talep girilmeksizin otomatik olarak fatura ödenekleri gönderilmemektedir. Okulların tüm faturalarını aylık talep etmesi gerekmektedir.

 

·         Mebbis ödenek modülüne girilmiş olan taleplerin durumu;

 

-       “Maliye aşamasında” ise ilgili ödeneğin gönderildiği ve 4-5 iş günü içinde hesabınıza yansıyacağı,

-       “işleme alındı”  ise ilgili talebin onaylandığı ve kısa süre içinde ödeneğin gönderileceği,

-       “Beklemede”   ise ilgili talebin henüz gönderilemediği (ödenek bulunamaması gibi sebeplerle ..)

            Anlamına gelmektedir. Beklemede olan talepleriniz ödenek temin edildiğinde bekletilmeksizin gönderilmektedir. Mükerrer talepte bulunmayınız.    “Hatırlatma” amacıyla bütçe birimimize telefon açmanıza gerek olmayıp , söz konusu talepler düzenli olarak kontrol edilmekte ve ödenek yeterli olması halinde karşılanmaktadır. 

 

Önemle Duyurulur..

Aşağı M. Arıkan Bedük C. Hükümet Konağı ULUBEY / UŞAK PK64900 - 0 276 716 16 54

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.